AdSence….google.pro.md :)

Nu inteleg de ce nu vine confirmarea la accountul meu google ? Am incercat cu ceva timp in urma sa ma inregistrez in cadru AdSence si nu vine confirmarea ! Am incercar sa ma mai inregistrez odata (deja de pe alt e-mail) si nici codul de activare nu venit ! 😦

PS: Cine ma poate ajuta in acest domeniu ?

4 răspunsuri

  1. AdSenSe 🙂

    Ce site indici pentru înregistrarea iniţială? Ce adresă de e-mail?
    Dacă ai un cont Gmail – va fi mai simplu niţel 🙂
    Oricum, nu uita că, este suficient să te înregistrezi o singură dată. În acelaşi cont AdSense poţi avea un număr nelimitat de site-uri.

  2. Ok….BIG THANKS !

  3. mie mi-a venit dupa 2 luni jumate …. tre` sa astepti … chiar daca ei zic in cateva zile … 😉 … rabdare si tutun … salve

  4. Mie mi-a venit deja , totul e in regula….deja…!

Lasă un comentariu