999.MD vs. CahulInfo.MD (sau de unde se iau scripurile ?)

Navigind pe internet am dat de un banner publicitar al unui site pe nume „CahulInfo.md” , am intrat din curiozitate si am ramas uimit cind am dat defapt de sciptul site-ului 999.md , „creat” parca de compania SIMPALS…..acum ma indoesc….

Imi vine asa o idee ca e un script  gratis de pe internet ce a fost modificat de catre cei de la Simpals… ! Poate nu e asa , dar atunci ce e cu cahuinfo ? Am vrut sa-i contactez pe proprietarii CahulInfo , dar am dat de alta surpirza ,ei sunt administratorii  trackerului „Bit52x.Net” ; Atunci am vrut sa conctactez I-Managerul companiei Simpals , Roman Stirbu , dar e duminica si nu e online….asteptam pina luni…. !

Pina una alta vedeti si voi : www.999.md  si www.cahulinfo.md

11 răspunsuri

  1. Nu văd nici un script.
    Ăştia de pe Cahulwhatever au luat banerele promo de la Simpals, au luat câte ceva din layout.

    Ce primeşti când amesteci un kg de îngheţată cu 1kg de kakat? Corect, 2kg de kakat.

    Presupun că de CahulInfo.md se ocupă nişte copii…

  2. Update: au făcut ei un motor (sau au luat de la alţii) şi au imitat structura celor de pe 999.md.

    Nici nu cred că ăştia cu Cahul merită să fie comparaţi cu Simpals, sau măcar să fie puşi în aceeaşi propoziţie.

  3. Nici nu i-am comparat !
    Pur si simplu e prea „interesanta” coincidenta !

  4. Plagiatul e ceva comun pe net. Asa ca nu ai ce sa te miri.

  5. Da……dar mas teme sa ma leg cu SIMPALS :)))))))))))))

  6. De ce te-ai teme? Companie ca toate companiile… Proprietatea intelectuală este foarte complicat să o protejezi, mai ales în MD.

  7. Este vorba ca o companie serioasa va tine la proprietatea sa si asta poate sa se incheie cu un proces ! Nu e un site facut de niste amatori ce poate fi plagiat !
    Proprietatea intelectuala are copyright care in caz ca nu este respectat se poate de apelat la instantele corespunzatoare !

  8. Все наверно проще, у Симпалса есть сайт promo.md, и cahulinfo.md наверно стали „партнерами”: http://promo.md/Partners/Default.aspx

    А, вообще, правильно заметил Думитру, „кэкат”

  9. ea ne dumaiu shto Simpals razdaiut layouti partnerom !!!
    I vasphe cahulovkii sait , na4inaiuhsii….simpals ne sveazovaetsa s tokimi saitomi !

  10. Imitatie nereusita punct md 🙂

  11. Va sunt la dispozitie „bit52x” intrebari ????

Lasă un răspuns

