WebTop 2007 – All about…

Well…. s-a scurs si etapa a VII -a a concursului national de site-uri „WEBTOP 2007” !

A fost simpatic….cu mici (sau nu prea…) probleme tehnice , s-au decernat premiile mult asteptate . Deci nu va tin in suspans va scriu cistigatorii .

Administraţie Publică (Centrală şi Locală)

Artă şi Cultură

Business

Comunităţi Virtuale

Educaţie şi Ştiinţă

Mass-Media

Moldova virtuală (inclusiv: Web urban şi Web Rural )

Sănătate şi Sport

Site-uri personale / bloguri

Societate Civilă

Web Design

Compania Web a anului : Deeplace (al doilea an consecutiv…! )

Premiul Special (din partea SIMPALS) : Campanie publicitara in valoare de 25 000 lei pentru CCCEC .

Alte impresii : Mi-a placut faza unde baietii de la Unimedia au strigat ceva de genul „Bravo , Ciorici!” cind Pavel se indrepta spre scena .

A evoluat foarte bine si Geta Burlacu ….

O surpriza placuta din partea organizatorilor a fost delicioasa masa din hol si minunatul recital al baietilor de la The Snails . (Nici la una nici la alta nu am ramas…!)

PS : Anul trecut mi-am pus scopul sa ajung la WebTop . Acum mi-am pus scopul sa cistig !

––––––––––––

FotoGalerie .

WebTop intirzie , spectatorii preferau sa citeasca ziare….

Baietii de la Curaj.Net .

Studioul web al anului , Compania Deeplace .

deeplace

Geta Burlacu intr-o pauza muzicala.

Geta Burlacu - la WebTop2007

Pavel Ciorici si locul 2 la categoria „Site-uri personale si Blog”

http://www.protv.md – Locul unu la categoria „Mass-media” ;

Protv

Dimitrie Voloshin (Simpals) si Studioul DESIGN.MD .

Astept comentarii…pareri …etc…

Source :

Foto : aster’s blog

Clasament : aster’s blog & webtop.md & valeriu tihai .

8 răspunsuri

  1. Am auzit si eu cand a strigat cineva de la NMG felicitari pt Pavel. Probabil era Vasile Galusca 🙂 In fine, care e nota ta pt eveniment ?

  2. Bravo Victor pentru acest articol :)))
    Iti sunt recunoscator pentru poza 🙂 Pacat ca nu ai dat vreun semn, ca eu nu stiam ca esti acolo in sala 🙂

  3. „In fine, care e nota ta pt eveniment ?”
    Pai , o parere buna . Fiind prima data la WebTop . Mi-a placut sa vad foarta multa lume „cunoscuta” !!!

  4. @Pavel.
    Thanks.
    Eram cu Vitalie Sprinceana (daca il cunosti) , las’ca mai sunt ocazii. 😉

  5. Fratele meu da susra de unde ai luat clasamentul de ce nu indici?

  6. Clasament : aster’s blog & webtop.md & valeriu tihai .

  7. Salut baieti! Bravo sunteti! As vrea sa aflu unde pot gasi video de la ceremonie sau macar fotografii?
    Thx mult!

Lasă un răspuns

