Click-ul de 1.28$ . AdSense

Am obtinut si eu astazi un venit recod de 1.28$ la Adsense-ul de pe Jobsmd.net!!!! Asta doar dintr-un click .

M-am deprins cu click-uri de 0.03$ pana la 0.24$ , dar chiar asa ….. Cuvintul cheie „Forex” (pe care l-am pus anume de a primi mai mult de la un click ) Oricum cred ca vizitatorul cu pricina era din SUA , caci nu platesc asa mult pentru click-urile MD ….

Oricum , nu detin pe daparte record intre bloggeri … 😦

5 răspunsuri

  1. Zi, e profitabil AdSense?

  2. Mdea, tre sa platesc si eu hostingul cumva.

  3. Dintr-un blog , intr-un an poate scoti 100$ 😦

  4. Imi vin toti cu „banner excange” si „link excange”. Reclama, nimic.

Lasă un răspuns

