Care e secretul meu ? Statistică .

Am decis sa dau ceva date statistice ale blogului meu . Se observa bine o super crestere de vizite si credca va intrebati care e secretul … pai , astept parerea voastra despre aceasta crestere 🙂 …

stats

stats2Sa va mai dau un detaliu . Ziua cea mai aglomerata: 276 — Monday, January 12, 2009 ; Nu e foarte mult , dar pentru un blog e BINE.

In curind trec pe alt host si alt domen , sper sa ma vizitati si acolo  😉 Va tin la curent…

PS : Va rog sa fiti mai activi , mai multe comenturi ! Nu trebuie sa te inregistrezi ca sa comentezi ceva . E foarte important sa te dai cu parerea . Eu imi expun parerea mea , voi pe avoastra…asa se face newmedia :)) (Asta pentru cei care nu comenteaza nimic , niciodata ! )

8 răspunsuri

  1. atîtea vizite de unde au venit? de la vreun articol anume?

    şi intri şi pe la mine ))…

    PS mi-ai adus aminte de blogul nvartolomei 🙂 … intrasem şi era un post despre scrierea de comentarii pe alte bloguri şi cum influenţează acest lucru pentru blogul tău

  2. „scrierea de comentarii pe alte bloguri”
    Foarte folositor cand ai un blog cu nofollow. Google indexeaza si comentariile. Deci care e secretul? Fabrica de staruri?

  3. Fabrica a fost si este un post foarte popular , asta se vede si in stinga , dar „secretul” este mult mai simplu ! si mai logic 🙂

  4. Deci??? PR N/A, linkuri spre tine putine, Digg nu te stie.
    So?

  5. hmmmm, nu sunt expert in acestea, dar se pare ca are legatura cu implinirea a 25 ani a fondatorului wordpress si plus la aceasta pe 11 ianuarie ai avut un link de 1.28$ Adsense. pe cind tapam mi-a mai venit ceva, incep cu 11-12 ian ai inceput a scrie mai multe articole si cuvintele care se intilnesc in ele sunt foarte cunoscute (wordpress, google, yahoo, freehostia etc.) si plus posibil ai obtinut increderea de la motoarele de cautare,,, pe aproape?

  6. @ ERONyX : Pai referitor la fondatorul wordpress – nu are legatura . Click-ul de 1.28$ de pe Adsense nu a fost de pe acest blog (care nu are nici o forma de publicitate) , a fost de pe alt site al meu : jobsmd.net ;

    Ai dreptate referitor la chestia ca am inceput sa scriu mai des si articole de interes general. Increderea motoarelor de cautare a fost mereu pentru ca sunt pe hostingul „wordpress” care a avut grija de SEO-ul meu ;

  7. asa si am crezut, m-am convins mai mult dupa ce am mai citit cite ceva din articolele tale si altele. Succese

Lasă un răspuns

