Un nou record de audienta : 351 Vizite unice

Recodul a fost atins pe data de 18.01.2009 ;

UPDATED: Acest record deja este depasit , astazi (19 ian)  s-a inregistrat un trafic de 633 vizitatori unici .

Va multumesc ca vizitati acest blog.

6 răspunsuri

  1. Deci? What’s the trick? Daca nu zici o sa intru pe „invisible” ca sa nu ma numere. Sau o sa fac disable la JS pentru blogul tau :).

  2. bah , ce tare ma pedepsesti :))

    Lasa-mi ICQ-ul si iti spun :)))

  3. Sorry… Aiska n-am :).
    Yahoo! sau GTalk ai?

  4. sunt devotat ICQ-ului .
    Mail ?

  5. BUZZ!!! I’m waiting.
    Aproape ca am uitat ca trebuie sa-mi scrii. Am si ICQ: 474723603

Lasă un răspuns

