Apara-l pe Vieru macar acum !

Este stiut faptul ca Grigoe Vieru a fost de multe ori „lovit” de presa , de conducere , de dusmani , de ruşi !

Acum , dupa moarte lui , am dat in blogosfera moldoveneasca de un blog (daca se poate asa de zis) , nustiu cine il scire , dar mi-a tras atentia un articol care scria ca Vieru este „necunoscut” in lume si in Moldova . Ca Voronin a organizat transmisia in direct a ceremoniei funerara doar ca sa arate ca Vieru e un poet „moldovenesc” nu român . Oare de asta s-au adunat peste 100.000 de oameni ca sa-l petreaca in ultimul drum?Oare de asta au scris toate ziarele , toate blog-urile , toate televiziunile au difuzat emisiuni despre el . De asta are ordinul republicii? De asta a fost numit „Poet al poporului” ? De asta a fost tradus in zeci de limbi? De asta chiar intelectualii rusi il elogiaza ?

Se mai scrie ca Poetul e un xenofob care a scris impotriva minoritatilor nationale … SA-MI ARATE MACAR O POEZIE UNDE EL SCRIE IMPOTRIVA CARORVA MINORITATI !

Parazitii care traiesc in Moldova , nu ne recunosc , nu ne vorbesc limba , nu ne respecta , au ajuns sa ne spuna cine e Vieru ?

Daca vrea-i sa-l aperi pe G.Vieru , scrie un comentariu pe acel blog ! Spune-le adevarul ! Fii curajos , cum a fost si G.Vieru !

adresa : http://sluhoff.net/voronin-revnuet-vieru.html

10 răspunsuri

  1. Am observat ca s-a comentat si va multumesc ca nu sunte-ti indiferenti !

  2. Uite na ca eu comentez la tine, una ca nu stiu limba rusa si alta jegurile care scriu asa ceva nu merita atentie . E vreun infect . Pacat .

  3. Multam si de asta 🙂

  4. Salut ! am observat că ai scris comentarii pe acel site plin de bîrfe , dar uite că prin acest articol le faci mai bine lor , înţelegi că lor lii într-un loc ce comentarii vor fi scrise .. principalu să fie scrise cît mai multe , şi site-ul să fie cît mai popular , mai scandalos şi să aibă mai mult trafic . Uite ca să luptăm cu ei mai eficient nu e nevoie să le facem mai mare publicitate , ci să nu îi luăm în seamă , şi să nu intrăm pe acest site , şi să-i sfătuim pe toţi cunoscuţii şi prietenii să dacă acelaşi lucru , eu m-am gîndită să trimitem (noi bloggerii ) mai multe scrisori blogosferei să îl şteargă de pe pagina s-a , poate chiar facem şi o petiţie . Deci nu te sfătui să mai intri pe acest „site” plin de bîrfe …cu nişte porci în loc de admini 😉 CURAJ!

  5. @ Raduc92 : Sunt deacord cu tine , am vrut sa le mai scriu , sa le raspund , dar m-am oprit ; defapt nici nu ai ce vb cu ei , ca sunt zombati .
    Trafic se obtine si prin alte metode , dar din moment ce ataca valori nationale pe un blog , ma ataca si pe mine . si pur si simplu nu pot sta cu miinile-n sân.

    Ok. daca e de semna vre-o petitie , ma contactezi !

  6. „pur si simplu nu pot sta cu miinile-n sân. ” – ştii , Lucian Blaga spunea ” Vorbind, chiar contradictoriu cu persoane de un nivel spiritual inferior , îţi pui în primejdie propriul tău nivel ” 😉

  7. Deacord. Aici e putin alta situatie ….

  8. daca intelectul unora e la nivelul broastei ce poti spune?

  9. cum ar fi sa-l aperi pe un sacru? GRIGORE VIERU PRIN TOT CE-A SCRIS ESTE MAI PRESUS DE TOATE BILBIELELE CELOR CARE SE CRED MARI.EU CRED CA NOI AM AVUT UN POET GENIAL DAR N-AM STIUT SA-L APRECIEM PE MERIT

  10. cel mai bine ai scoate linkul de mai sus, nu de alta dar publicitatea negativa tot publicitate este.

Lasă un comentariu