Tube.md – Deja am gasit o gaura in sistema

Asa , din curiozitate am navigat prea departe pe valurile site-ului tube.md si fara ca sa vreau am dat peste acea „gaura”  , defapt este vorba de o modalitate de a intra pe conturile utilizatorilor inregistrati de pe tube.  Asta ataca direct securitatea proiectului , defapt nu e tube.md vinovat… aceasta „gaura” au creat-o adminii site-ului de mai sus inserind un cod de pe alt site , evident .

Nu ma intrebati cum si ce  , că nu zic 🙂 ; aici multi isi pun intrebarea :  ” atunci de ce ai scris ? ” Raspund : Am scris acest articol pentru a atrage atentia adminilor/proprietarilor ca este o greseala . Si desigur eu nu furnizez informatii de spargere conturi . Voi da toate detaliile , administratiei tube.md , daca ma contacteaza pe mail : promonet@list.ru

Nu va speriati , nu e vorba de mare „hacking” ;  e doar o coencidenta de date : adica pe un site este accountul si pe altul parola 🙂

2 răspunsuri

  1. Stai za vad si eu 😀
    Poate aflu acus, nu cred sa fie greu.

  2. Nu e greu , dar nici usor ! Poti da de ea intimplator 🙂

Lasă un răspuns

