Trafic.ro – Deja cu plata .

Cu toate ca am auzit acest zvon de vre-o 2 saptamani , astazi am observat chiar cu ochii mei :)))

Deci serviciile site-ului de raking si statistica web „trafic.ro” costa 10 euro / an ; Nu e asa de mult  , 10 euro costa un domen .com pe an . Astfel vor ramine pe site doar site-urile cat de cat serioase , iar site-urile de tip „spam” se vor elimina.

Acest serviciu se plateste prin intermediul mobilpay.ro

16 răspunsuri

  1. Ce kkt. Nu e mai usor sa te muti pe analytics? E gratuit si iti da detalii mult mai interesante. Nu dau 2 lei pe trafic.ro. Trilulilu a plecat gratuit.

  2. niku , eu nu dau 2 bani pe top20 si super.md si ws.md sau care mai sunt la noi , ca o alternativa se poate de folosit si trafic.ro ; ei acum incearca sa inbunatateasca serviciile lor , astfel poate se vor intoarce si cei care au plecat.

  3. orium nu poți plăti la moment și concluzia ta e mai degrabă pentru .ro

  4. fii sigur ca o sa bage si paypal ca metoda de plata.

  5. rezolution a scris: „Astfel vor ramine pe site doar site-urile cat de cat serioase”

    Moldova nu e acceptată la paypal și deci siteurle din Moldova automat sunt neserioas practic nimeni nu o să plătească, cam asta va fi situația.

    Apropo știi de statistici.ro (făcut de RealMedia) pe care lau cumpărat netbridge și l-au omorît, băgînd tot taxă?

    P.S. nu mă interesează ce vor fi cu site-urile din .ro, dat pentru .md nu sunt indiferent.

  6. Pai chestia este ca oricum e real deja paypal-ul , ca nu e o problema sa transferi de pe webmoney.ru pe paypal.com ;

    eu cred ca pe trafic.ro vor ramane site-uri destul de multe , cu atit mai mult ca ei nu sterg nici un site , doar ca fac inacesibil vizionarea statisticii detailate .

    Este lucru stiut ca trafic.ro este un furnizor de publicitate , iar site-urile care nu se alinta cu multa reclama nu vor renunta la acest site.

    10$ nu e o suma cu care sa sperii un site cu intentii serioase.

  7. Paypal e o problemă în Moldova pentru că nu există, știu că sunt soluții să indici că ești din Ro sau cea specificată de tine, dar e risc și poți să rămîi făra de bănuți în cont prin simplu motv că ai încălcat termenii și condițiile.

    Da, vor rămîne siteuri pe trafic și destul de multe, dar acele site-uri nu vor fi din Moldova.

    Spre exemplu în profilul meu am la moment 32 de site-uri deci 320 Euro pe an, cred că mai ușor renunț la acest serviciu decît să pierd bani (procente) prin webmoney, paypal etc.

    Eu o să aștept să văd trafic .ro la tine pe blog și atunci mai discutăm.

  8. Exact. Nici cand era gratis nu mi-a parut foarte bun.

  9. @Valeriu : La mine pe blog nu pot pune nici un cod , caci e free-host de la wordpress….

    Nu toti au 32 de site-uri , majoritatea au un site , max. 2-3 , nu mai mult…

  10. Deci să înțeleg că nu dorești să dai 10 euro pe un domeniu com și încă vre-o 40 pentru găzduire dar ești gata să dai 10 euro pentru trafic.ro, brrr confuz sunt.

  11. Pai mai zic o data : trafic.ro va fi un site pentru proiecte serioase sau/si siteuri cu succes .

    Referitor la blogul meu : el o sa fie pe domen .com si pe host aparte , acum nu lucrez la el asa serios…
    Eu sunt gata sa dau 10$ pe trafic.ro daca as avea un site ca ejobs.ro ; libertatea.ro ; cancan ; sport.ro si asa mai departe , adica un site cu ceva intentii serioase…

  12. Site-urile menționate de tine s-au dus sau, se vor duce la sati pentru că e un etalon in .ro și toată publicitate din romania se conduce dupa statisticele lui și costă nu 10 Euro da 400 pe an și au plecat destul de multe site-uri (300+) din trafic către sati.

    Așa că trafic oricum rămîne pentru site-uri mici și medii, și nu pentru proiecte mari ca cele menționate de tine.

  13. eu pe care le-am mentionat , le-am gasit azi pe trafic.ro

  14. Eu cred ca multi vor pleca spre contorizare gratuita.

  15. Destul de gresit.. postul in sinea lui.. plata nu se face lunar.. se face anual pentru fiecare site in parte.

  16. Nu cred ca or sa mai ramana mai mult de 10% din pagini pe trafic.ro ,,, sa vezi atunci oferta … iti dau ei 10euro sa te bagi la ei …..

Lasă un răspuns

