Un plan genial la jumate la 11- seara !

Cear fi daca eu as scri un post pe acest blog si as indemna toti cititorii sa intre pe site-ul meu : www.jobsmd.net si sa faca DOAR un click pe reclamele de la google ? Poate google sa ma blocheze cumva ?

Asta ar veni ca o multumire sau ca un cadou , nustiu , zicetii cum vreti ! 🙂

Nu uitati ca scriu varza de tot când mii somn , iar acum e jumate la 11 🙂

10 răspunsuri

  1. sterge postul pana cind l-am citit doar eu 🙂

  2. de ce ?

    daca ne ridem , ne ridem toti ! 😉

  3. si chiar asa sunt de atenti ? nici cuvinte cheie nu am lasat ! de ex : adsens…sau altele ! 🙂

  4. Eu am facut un click! 🙂

  5. Done, oricum probabil ca n-o sa ajungi sa vezi banii 🙂

  6. kit ai facut , damu 24 ore au trekut.

  7. de kind am scris postul pina acum s-au strins 0.75$ 🙂

  8. Vezi ca cineva mai rau o sa faca report sau ceva de genu. Mai bine stergi postul.

Lasă un răspuns

