Peste câţi ani vom avea si noi reclame pe bloguri?

Nu mai scriu nimic despre blogurile romanesti , unde reclamele curg ca din râu …

Vreau doar sa aflu , când companiile din Moldova (si ma refer la Orange , Moldcell , Eventis etc… ) o sa cumpere spaţii publicitare pe bloguri ? Peste un an , doi , zece ?

Chiar nu constientizeaza nimeni de influenţa blogurilor ?

PS : Propun crearea unui „clickits” pentru bloguri … si un top-raking pentru bloguri . Si sa ne unim cumva sa aducem reclamele pe bloguri !

12 răspunsuri

  1. Contacteaza Moldcellul shi spunele ca vrei sa pui banere dea lor shi ei sa sa-tzi plateasca 🙂

  2. Sa stii ca e buna ideea…. Intru in ICQ sa mai vorbim.

  3. Nu stiu cum voi, eu am deja reclame pe blogul personal, si nu ma refer la adsense 🙂

  4. Imi dai si mie un sfat? De unde dracu ii ai? Sunt in tope20.md si nici o oferta, doar link/banner excange 😦 .

  5. Pavel are in vedere de wpzoom care nu se incadreaza in „moldnet” si nici „blogosfera.md” 😉

  6. @rezolution, am scris parca destul de clar: „pe blogul personal”, ceea ce inseamna ciorici.com 🙂 pe care am citeva link-uri sponsorizate, pe care le vind cu xx$/luna

  7. Alea de la Links? SI cum dai de ei? Pe noi nu ne vrea nimeni :((

  8. da, alea. unii sunt advertiseri de pe wpzoom 🙂

  9. @Pavel : si eu am scris in articol destul de clar ca nu am invedere linkuri ale altor bloguri si altele , dar reclame de gen „Moldcell” „Orange” etc…. bannere , etc…

  10. Chiar nu ma intereseaza deloc cine sunt advertiseri, atit timp cit site-urile lor nu incalca nici o norma etica….

  11. Eu asta inteleg , dar vorba de bannere , reclame serioase , cum sunt in romania .

  12. Adica, de unde luam bani 🙂

Lasă un răspuns

