Tube.md – Primul banner , primele reclame .

Dupa cum am mai scris pe acest blog , tube.md , a invesit destul de mult intr-un site ce nu are nimic nou pentru moldnet  , cu toate acestea vizite sunt (cum se stie : reclama e motor al oricarei afaceri ) ; Sincer ma asteptam deja la reclame de la Moldcell sau Unite …. si astazi dau de primul banner ….. din pacate , reclama un bloger (se vede ca cineva din administratie) :

Pe linga asta , mai gasim si reclame de la adsense …Ati inceput cu stinga dragi admini ai tube.md ;

15 răspunsuri

  1. cam de la inceput era acest banner 🙂 miliardar omu` :)) is sigur ca nu a scos mai mult de $10 din net 😀

  2. Poate a facut miliarde in alt domeniu 😉

  3. Apropo, am vazut azi o reclama in faces. Au cu ce mah, au cu ce.

  4. Investitii aiurea, facuta fara cap, si nici macar nu cred ca isi va rascumpara cheltuielile… atit timp cit site-ul nu ofera absolut nimic….

  5. Asta am spus si eu , site-ul nu ofera nimic nou pe moldnet .

  6. Voi baieti sunteti foarte buni, dar din pacate numai de a critica !!!
    E in regula, eu va sunt foarte recunoscator.
    Cit tine de 10$ de pe net ap pot sa va spun ca voi inca nu ati cishtigat cit am scos eu de acolo shi mai ales cit deja am investit prin net.

    Ceea ce tine de Tube.md , poate shi nu ofera nimic nou dar oricum functioneaza. Ce ofera nou un club de noapte sau un post de televiziune, ramine doar utilizatorii sa aleaga ce le place.

    Ash dori foarte mult sa vad ce ati facut voi nou pentru moldnet shi e foarte reushit.

    VA urez succese !

  7. Ia zi, esti miliardar? Si cat ma rog ai scos tu „prin” net? Si ce ai facut „foarte reusit” tu pentru moldnet? 3 intrebari. Astept rasuns.

  8. @Rogi21 : Critica constructiva introdeauna este binevenita , iar adevarul doare .

    Ma bucur ca esti asa miliardar … si ca „ai scos foarte mult din net” , eu personal chiar din curiozitate am intrat pe blogul tau si am ramas „surpins” : nu am gasit NICI O INFORMATIE despre cum as putea castiga din net .

    cit despre tube : functioneaza si play si youtube si clip , care cu probleme , care fara …. iar ultilizatorii vor alege atunci cand se va termina bugetul de publicitate al site-ului vostru , iar asta fii sigur va fi foarte curind .

    Referitor la cine si cat a facut pentru moldnet : eu nu am stiut ca-s obligat sa fac ceva pentru moldnet , eu fac ceva pentru familia mea , pentru patrie etc….

    Vorba este ca proiectul „tube.md” este unul dintre cele mai simple din Moldnet si foarte multe site-uri sunt mult mai bune . Asta e destul ca sa vezi ca sunt persoane care au facut multe pentru moldnet.

    Iti urez mult succes si multi bani , sanatate !

  9. Vreau sa va spun ca sunteti nishte baieti bravo !!!
    Faptul ca studiati ce se petrece pe net shi va pricepeti bine la ce e bun shi nu chiar imi place mult.
    Ce ziceti sa ne vedem cumva, poate imi mai dati nishte sfaturi.
    Multumesc mult

  10. Sfaturi? Ia de aici (desi ma mir cum tu, care faci miliarde pe net ceri sfaturi):
    1) Renunta la ClipShare. Oricine poate cumpara o versiune cu sursa si sa gaseasca o gaura de securitate.
    2) Plateste o echipa de programatori si designeri buni, nu cheltui banii pe atata reclama.
    3) Baga ceva gen reclama in video, pentru cei ce vor sa scoata ceva din site.
    4) N-ai nevoie de 10 statistici. Una ajunge.

  11. cel putin sa aleaga un template mai deschis din cele care se ofera acolo gratis. nu mai zic de unul premium ;

  12. http://www.*****.ws
    Daca vrei bani intra aici 😉

  13. Daca vrei ban pe ip , mai scrie asa spam…..

  14. I am not also i agree with the fact what exactly statements you create,
    however you have got a good stage about
    dermaroller portugal

  15. hydrolab hydroponics ebay

Lasă un răspuns

