RTEC face Redesign !

Am citit astazi pe blogul lui eugen ca au aparut noi tickete , eu nu prea merg cu troleul si nu stiam de asta .

3 răspunsuri

  1. „eu nu prea merg cu troleul”

    asta ce-i? un fel de fiţe? 😛

  2. :)) candva mergeam doar cu troleul . Timp de 6 ani , zi de zi am mers cu el . Acum nici nu vreau sa-mi aduc aminte de asa gen de transport.

    Defapt e inconfortabil si nu suport contingentul de persoane care calatoresc cu troleibuzul (targetul in sine) ; IMHO.

  3. Au revenit la varianta „by default”, cel putin in ultimele 2 zile asta observ.
    // rezolution „nu suport denul de persoane…” – mmmde..

Lasă un răspuns

