ATENTIE ! DE ASTAZI SUNT ASTERBLOG.COM !

Gata ! Am trecut pe domen propriu . De astazi , ma puteti vizita pe adresa :

www.ASTERBLOG.com

Acolo va asteapta si un template nou .

E o tripla schimbare : 1.Domenul 2.Hostul 3.Designul .

Sper sa ma vizitati si acolo atit de activ cum o faceati aici .

See you there.

–––––

UPDATE !

Parca merge deja blogul . Incerca-ti : http://www.asterblog.com

–––––

12 răspunsuri

  1. Ce host ai cumparat cu tare greu se deschide saitul? Aproape nici nu se deshide.

  2. @Alex V.
    Mde , am observat si eu asta….sper sa rezolv kit mai rapid .

    SORRY FOR INCONVINIENCE ! 😦

  3. Mi-a placut designul.

    Succes!

  4. Dyma pe cine simpatizezi din casa??????????????

  5. Dyma pe cine iubesti din casa???????????

  6. Alexandru de ce iti place de Adriana???????????

  7. Dibo de ce iti place sa inervezi fetele?????????

  8. bah ce oameni timpiti … inka nu am vazut asa ceva: ))

  9. Fatima esti cea mai indrazneata!!!!!!!!!

  10. Mihaela , ai incurcat site-ul ! Nu vezi ca nu-i site-ul cu fabrica ta ?

  11. Mihaela, ai profil pe faces? Te pot face la fel de renumit a ca Fatima 😉

Lasă un răspuns

