Prima actiune publicitara pe blogul meu

Cu toate ca nu prea credeam , in R.Moldova mai sunt firme constiente de influenta blogurilor . Astfel , de pe 15 februarie , pe blogul meu va rula prima reclama  , primul banner . Este vorba de compania „Cadouri.MD” .

11 răspunsuri

  1. bravo tie da unde-ti e reclama, ca tot ii faci reclama .
    P.S. Spune si cit castigi, luna asta .

  2. bah……….tu citesti pe sarite ?

    „…de pe 15 februarie….”

  3. ooops, mi-a scapat. cum de oare ?! in fine, platesc bine ?

  4. Platesc normal . Atat cat costa acel banner ……. plus va fi si un articol despre ei .

    PS : apx. 30 euro ;

    PS 2 : Pe noul blog deja ruleaza bannerul .

  5. eu am inceput la 30 viz. cu 10 euro 😀 momentan doar adsense

  6. 30 vizite ??? bah.

    PS : Si kit vine din Adsense ?

  7. exact si le aveam in zi cu soare doar, acum cu adsense e rau de tot, pai uite si tu: afisari pagina – 28.482 clickuri – 333, asta intr-o luna deci, tu castigi 30 de euro . Te-ai scos .

  8. E bine si asa pentru adsense , aici deja depinde si kit platesc ei pentru un click . Eu pe site-ul meu http://www.jobsmd.net nu fac nici pe daparte atat din adsense…..

    PS : Sa stii ca daca astepti sa bata cineva la usa si sa te roage sa-i pui relcama pe blog , degeaba o faci . Trebuie singur sa bati pe la usi . Asa e la inceput . 😉

  9. Te-au contactat ei sau te-ai bagat tu? Cu noi vor doar banner exchange :((

  10. ai face un bine daca ne-ai pune niste pile, ce zici ?

  11. @Niku : Eu i-am contactat .

Lasă un răspuns

